Saturday, October 14, 2006

Raya Nostalgic Vol.2 -Kasih nya Ayah dan Ibu


**Long before ujudnya 'My Teamnya'ayah aku udah punya his team and a good team player too.

**aku daif waktu dilahirkan biarlah aku mati didalam kedaifan tapi Kaya dalam perbuatan bak kata pujangga 'manusia mati meninggalkan nama'.Taken Hari Raya 1960

**Papa JAK and Ibu Emma My God Father.Taken Hari Raya 1953 - baru kahwin

**Ayah dan Ibu Emma plus nenek and Atuk.Taken during Hari Raya 1938 at Bukit Tinggi,as usual studio photography was mostly operated by Japanese immigrant as per this one.From recorded it noted at Galari Sutdi Potograpi Katmisan.Bulit Tinggi

**The Iron Lady-Firm but Loving Till death Depart.

**Bonda pun boleh tahan,bersocial hebat!!!

3 comments:

Anonymous said...

salaam PT ...

wah! gambor hitam putih. erm ... time i sumer dah siap kaler2 dah. how old exactly are you? *heh*

Pak Tuo said...

salam YT,

dah berbuka dah.Hari ni miss tarawikh mungkin insyallah Ill do it late mid-nite.
Ya lah we very the lucky lot.Bless you and the family.
hmmm.age..aha.not to old to learn and not to young not to understand.

How the Raya preparation Kat sana?Kat sini raya sini sana aje.Kat sana raya kat mana?

hisyam zakaria said...

maaf ingin bertanya adakah blogger ini masih aktif? saya ingin memohon keizinan dari pihak penulis untuk menggunakan beberapa keping gambar di sini dalam kajian saya. terima kasih..dan saya berharap tuan sudi berhubung dengn saya di emel hisyamzakaria01@gmail.com.terima kasih